Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Nästa
Trubbel på sektforumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Accepterar att forumledningen censurerat min länk. Dock borde man även censurera namnet på tråden isf. (http://aspieforum.se/viewtopic.php?p=13898#p13898). Jag postade länken i affekt. Den borde antagligen inte lagts ut offentligt.

Oj den hade jag missat, tack för info.
/admin


28 november 2010, 17:38
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
rdos skrev:
Accepterar att forumledningen censurerat min länk. Dock borde man även censurera namnet på tråden isf. (http://aspieforum.se/viewtopic.php?p=13898#p13898). Jag postade länken i affekt. Den borde antagligen inte lagts ut offentligt.

Bra! :)


28 november 2010, 17:46
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Vill dock påpeka att jag fortfarande har länken kvar. Förrutom att posta den på AF och här, så postade jag även den i ett meddelande till Heliora på Facebook. :mrgreen:


28 november 2010, 18:16
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Har du länken kvar får jag väl dra av en del av mitt beröm då. :( Alla som skrev i tråden gjorde det som sagt under förutsättningen att det inte skulle spridas utanför PA, och den som tycker något var ojuste skrivet måste medge att även det justa skrevs under den förutsättningen. Visserligen är en länk inte själva tråden, men den fungerar som en markering och ett hot.


28 november 2010, 18:35
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
OK, då får du väl dra av. Jag lovar iaf att inte posta den offentligt igen.


28 november 2010, 18:42
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Bättre lovat än inte lovat iallafall.


28 november 2010, 19:17
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
@Heliora
Exakt vad är det som sagts?


29 november 2010, 01:32
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Inaktiv forummedlem skrev:
Poängen är ju att konflikten mellan Heliora och Kahlokatt är välkänd från Aspergerforum, eftersom de båda kontrahenterna har skrivit om konflikten i flera trådar. Det är därför en no-brainer att det är just Heliora som Kahlokatt har refererat till. Detta måste vara uppenbart för Titti. Hennes bortförklaringar är problematiska.

Sekten förnekar sig inte, och lågvattenmärkena är många:

Zombie skrev:
Dålig mentaliseringsförmåga, bäste herr Asparagus. [...]

Åsiktspatologisering igen.


30 november 2010, 12:48
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Inaktiv forummedlem skrev:
Inaktiv forummedlem skrev:
Poängen är ju att konflikten mellan Heliora och Kahlokatt är välkänd från Aspergerforum, eftersom de båda kontrahenterna har skrivit om konflikten i flera trådar. Det är därför en no-brainer att det är just Heliora som Kahlokatt har refererat till. Detta måste vara uppenbart för Titti. Hennes bortförklaringar är problematiska.

Sekten förnekar sig inte, och lågvattenmärkena är många:

Zombie skrev:
Dålig mentaliseringsförmåga, bäste herr Asparagus. [...]

Åsiktspatologisering igen.

Och humorfrihet, oförmåga till självdistans, uteblivet försök till mentalisering samt slag under bältet på en meningsmotståndares vandel.

Du missar helt det som var min poäng. Att jag var "odiplomatisk" kan förstås ha medverkat, men jag har börjat bli less på att försöka vara diplomatisk med folk som inte ens visar någon vilja att försöka se saker ur litet vidare perspektiv än bara sitt eget. Du är långtifrån dum nog att kunna skylla på dumhet.


30 november 2010, 15:52
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Zombie skrev:

[...] Du är långtifrån dum nog att kunna skylla på dumhet.

Gäller det dig också?


30 november 2010, 22:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron