Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Nästa
Trubbel på sektforumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Zombie skrev:
Inaktiv forummedlem skrev:
Poängen är ju att konflikten mellan Heliora och Kahlokatt är välkänd från Aspergerforum, eftersom de båda kontrahenterna har skrivit om konflikten i flera trådar. Det är därför en no-brainer att det är just Heliora som Kahlokatt har refererat till. Detta måste vara uppenbart för Titti. Hennes bortförklaringar är problematiska.

Dålig mentaliseringsförmåga, bäste herr Asparagus. De trådar du har sett, stött på, letat upp, intresserat dig för, som har fastnat i ditt minne, eller vad som nu är tillämpligt, är inte nödvändigtvis desamma som för vem som helst annan medlem av vare sig forumet eller PA.

Flera forumister har ju till och med vittnat om att de inte har haft en susning om detaljerna i det här, eller på sin höjd en så vag att den hade kunnat vara helt felaktig. Därtill kommer säkert ett mörkertal.
För mig var det iofs ganska uppenbart vilka konflikten gäller. Trots att jag inte har tillgång till PA.

H och KK är ganska lika på det sättet att hantera konflikter, vad det beror på vet jag inte men kan försöka visa på exempel.

Den ena säger:
o jag är så dum, du kommer aldrig att få ha ett normalt liv.

nästa säger:
Ja, du är dum men jag är dummare. Du har inget liv ens och det är mitt fel.

Attack by kamikaze. :mrgreen:


Fritt taget ur minnet, var väl något år sedan jag såg det första gången. Andra, eller högst tredje som jag lägger märke till nu.


28 november 2010, 04:07
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Moderator: Jag censurerade själva trådnamnet från Rdos inlägg, samt där CodeRedAlert citerat Rdos där han nämner trådnamnet. Får vara någon måtta med läckaget :p // Moderator sugmundfreud.


28 november 2010, 13:30
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Bra gjort!


28 november 2010, 14:16
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Heliora skrev:
[N]är man protesterar så blir man avstängd.

*torrt* ja, det är väl tämligen väl känt vid det här laget.


28 november 2010, 14:54
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
sugmundfreud skrev:
Moderator: Jag censurerade själva trådnamnet från Rdos inlägg, samt där CodeRedAlert citerat Rdos där han nämner trådnamnet. Får vara någon måtta med läckaget :p // Moderator sugmundfreud.

Skulle du kunna motivera klarare varför denna censur har ägt rum? (Man för väl anta att skälet inte är att Aspergerforums regler skulle gälla på Aspieforum.)


28 november 2010, 15:17
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
sugmundfreud skrev:
Moderator: Jag censurerade själva trådnamnet från Rdos inlägg, samt där CodeRedAlert citerat Rdos där han nämner trådnamnet. Får vara någon måtta med läckaget :p // Moderator sugmundfreud.

LOL! Är moderatorn på extraordinärt spexhumör i dag? På trådens första sida finns tre inlägg (ett författat av moderatorn) där trådens titel fortfarande är angiven. (Man får fram hela texten om man trycker på knappen "Citera".)


28 november 2010, 15:33
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
När det gäller mitt inlägg där citatet från rdos var, så anmälde jag den själv igår just för att den biten skulle tas bort.
Vet inte hur jag tänkte från början när jag lät citatet stå kvar ocensurerat (inte så långt tydligen).


28 november 2010, 15:43
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Favvo i repris:
sugmundfreud skrev:
2 late.

rdos skrev:
Men med tanke på Tittis sätt på AF så tänker jag posta länken här oxå:
http://www.aspergerforum.se

De som är med på PA, och vill kolla rimligheten av det som påstås, kan läsa själv.

Tråden existerar inte.


Pekade om länk till sajtens startsida.
/admin


28 november 2010, 15:49
Site Admin
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Inaktiv forummedlem skrev:
Skulle du kunna motivera klarare varför denna censur har ägt rum? (Man för väl anta att skälet inte är att Aspergerforums regler skulle gälla på Aspieforum.)
Det här svarar jag på.
sugmundfreud har direktiv att stävja att forumkrig utbryter. Hon har gjort bedömningen att den länken är känslig. Därmed är den censuren korrekt.
Troligast är dock att länken inte kommer att fungera igen iallafall.

OBS
För fortsatt diskussion om moderering startar ni en ny tråd om modereringen i avdelningen Synpunkter
Det är en uppmaning!



28 november 2010, 16:21
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
viewtopic.php?f=2&t=1926


28 november 2010, 16:52
Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron