Ny tråd Svara på tråd  [ 952 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 96  Nästa
Musiktråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Mera Meshuggah:


13 januari 2011, 19:47
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Devildriver:




(dock kan jag inte låta bli att undra vad det var för en tjomme som lyckades tappa ett helt lass med lavalampor i golvet just när videon till den tredje låten skulle spelas in)


13 januari 2011, 20:16
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Jag väntar fortfarande på det första metalbandet att våga klä sig helt i rosa och fjolla runt på scenen samtidigt som de spelar sjukt tungt...


13 januari 2011, 20:19
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Med det namnet (Rumpelstiltskin Grinder) måste de ju bara få en special mention, trots att det inte alls var min favoritsångstil:


13 januari 2011, 20:28
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
bla bla dubbla baskaggar bla bla bla:


13 januari 2011, 20:35
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
...och så lite pausmusik för alla metalheadz out there:


Eat your dead:


13 januari 2011, 20:41
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Vi fortsätter med Necrophagist:


13 januari 2011, 20:45
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Här visas det hur det går till när trummisen i Necrophagist trummelummar:


13 januari 2011, 21:05
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Devildriver hade en del coola videos öh! Rocka hos tandläkaren och i en lavalampa o.s.v.. Min låttextfeltolkarkrets som jag har i hjärnan tyckte sig höra textraderna "pass it to Romania" och någonting om David Carradine i "Clouds over california" , det visade sig vara helt fel när jag kollade texten sen.

Justin Bieber såg jag och hörde för första gången då, tack men nej tack.

Dying Fetus, Rumpelstiltskin Grinder och Necrophagist är sinnessjukt bra namn på band.


14 januari 2011, 08:52
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
antikropp skrev:
Justin Bieber såg jag och hörde för första gången då, tack men nej tack.


:lol: Rösterna sade åt mig att posta Justin Bieber och vem är väl jag att inte lyda när rösterna talar till mig!?


14 januari 2011, 12:40
Ny tråd Svara på tråd  [ 952 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 96  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron