Ny tråd Svara på tråd  [ 89 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa
Sommartid! 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Sommartid!
Äh men va' faan! Jag som just äntligen nästan hinner vakna medan det fortfarande är morgon! :05:

10 mars 2015, 20:50
Medlem
Bild

Under natten från lördag 28 mars 2015 till söndag 29 mars 2015 blir det SOMMMMMMMMAR!

22 mars 2015, 13:55
Medlem
Nu är det den 28e!

28 mars 2015, 05:46
Moderator
Då får alla som ska ha med mig att göra senarelägga sina tider en timme det närmaste halvåret.

28 mars 2015, 17:03
Medlem
Om 19 minuter är vi inne i timewarp.

29 mars 2015, 01:41
Medlem
Suck, stön och lite till.

29 mars 2015, 11:32
Medlem
Äntligen!

29 mars 2015, 13:39
Medlem
:elk: Skiter i pjåsk och vår och går på sommar direkt.. :37:
Ställt fram utemöblerna, grillen..
[x]Cykelslangsreparations/lagningslapparna med tillhörande :10: solutions/vulcaniseringslim tub och pump.
[x]Simfötter simdynor och badring.
[x] "Picknickservisenväskan".
[x]Badmadrass badlakan filt campingstol halmhatt bermudasshorts parasoll och sandaler.
[x] Mariekex Solbullar saftflaska och kaffetermos.
[x]solsmörjorna Beppehatten och sol"glajjorna".
[x]Förstahjälpen bandage plåster och liktornsplåster + Alsolsprit Salubrin och Desivon.
[x] Fiske grejerna. (Spön flöten linor krokar pilkar rullar häcklor tafsar flugor och drag)
[x]Bär och svamp korgarna.
[x]Myggstift/näten .
[x]Kollektivtrafikens sommar :06: tågtidtabeller.
m.m m.m..
Men :twisted: vet var jag ställt klockan.. :rav:

/db :01: i väntan på ett/en "Sommarnattens leende" ..
Citat taget från sv.wikiquote.
Citera:
Sommarnattens leende är en svensk filmkomedi från 1955 skriven och regisserad av Ingmar Bergman.

- Jag tolererar att min hustru bedrar mig men rör någon vid min älskarinna blir jag en TIGER!
- Premiären är alltid en bedrövlig fars min gosse. Det är en stor lycka att kvinnor inte tar det hälften så allvarligt som vi. Då skulle människosläktet dö ut.
- En ung människa älskar alltid sig själv, sin kärlek till sig själv och sin kärlek till själva kärleken.
- Man kan aldrig skydda en enda människa från något enda lidande, och det är det enda som gör en så gränslöst trött.
- Skönare liv än det här livet finns inte!
:11:

29 mars 2015, 18:22
Medlem
Jag e utomlands, men lik förbannat blir det sommartid nu igen!

26 mars 2016, 19:13
Medlem
Bild

26 mars 2016, 19:19
Ny tråd Svara på tråd  [ 89 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.