Ny tråd Svara på tråd  [ 952 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 96  Nästa
Musiktråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden


6 mars 2012, 14:26
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
CodeRedAlert skrev:


:lol:

Jävla knull
han har köpt strumpor av ull


6 mars 2012, 18:54
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
CodeRedAlert skrev:


:03:


6 mars 2012, 19:00
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Jag började också gråta i slutet. Alla trettiohundra gångerna.

Det finns liveversioner av den låten som är ännu mer gripande - hon är helt gudomlig, Adele.


6 mars 2012, 19:34
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
CodeRedAlert skrev:
Jag började också gråta i slutet.


Bara i slutet?


6 mars 2012, 19:36
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Ja. 8-)


6 mars 2012, 19:41
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Du är så kall och hårdhjärtad :P

Jag undrar dock vad hon gör vid 0:33-0:35: Har hon svalt en gris eller?


6 mars 2012, 19:42
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Det skulle hon aldrig göra! :x
OMG klagar du på hennes röst?!

Nej men.

Nu har jag hittat en ny favorit: Yasmin.
Aldrig hört talas om henne eller hört hennes musik förut. Det kanske är en ny stjärna to be?

Den här gillar jag riktigt mycket, trots den mystiska woaowoaow...


Sedan upptäckte jag att Beyonce har en syster. Hur otacksamt kan det kännas att vara syster till Beyonce kan man fråga sig? Svårt att hävda sig där...men Freemasons remix av följande låt var ju bra.


8 mars 2012, 15:55
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
CodeRedAlert skrev:
Det skulle hon aldrig göra! :x


Nä, det är nog få som faktiskt skulle lyckas svälja en hel gris och så stor i käften är inte ens Adele.

CodeRedAlert skrev:
OMG klagar du på hennes röst?!


Ja 8-)

...i två sekunder.


8 mars 2012, 17:44
Medlem
Inlägg Re: Musiktråden
Det här med nationalekonomirap är inte så stort, av någon anledning. Vinklat till Hayeks* fördel, men det äger ändå!



Och den spännande fortsättningen, battle of the century:



*han är en del av den anti-empiriska österrikiska skolan som inte ses som en seriös del av ämnet bortsett från just Hayeks arbeten som ledde till nobelpriset 1974, i övrigt är hans inriktning känd som orsaken till 30-talsdepressionen och som rent vetenskapsteoretiskt vansinnig då man förkastar ett empiriskt och matematiskt förhållningssätt till samhällsvetenskap för att skydda den heliga kon "fri vilja". Observera också att keynesianism är föråldrat och inte tillämpas idag, finns neo-keynesianism däremot. Problemet med svårigheter som att bedöma i efterhand vad som hade hänt med annan politk berörs också, i del 2.


10 mars 2012, 04:21
Ny tråd Svara på tråd  [ 952 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 96  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.