Re: Trubbel på sektforumet
Usch, vad jag inte vill blanda in mig i alla konflikter som en fånig diplomatwannabe! Och så gör jag det ändå.
Heliora:
Som jag ser det så finns det ingen anledning för dig att ens känna ett behov av att försvara dig mot någonting!
Det är det sista du ska behöva göra när det helt uppenbart handlar om någons ångestfyllda tankar som olyckligtvis projicerades på din person (vilket dessutom för de flesta antagligen gick upp först nu). Tankar som inte ens var relevanta från första början, vilket framgick med en
väldigt klar tydlighet.
Jag är osäker var man kan dra en lämplig gräns. Jag påstår inte att ingen gjort fel. Men jag kan inte heller med säkerhet säga att någon faktiskt handlat fel.
Det jag med säkerhet vet är att du inte får ta åt dig på detta sätt! Och att jag mer eller mindre föraktar folk som hejjar på när det gäller sådana här saker. Det gör mig faktiskt oändligt ledsen. För både din och trådskaparens del.
En stor del av den kommunikation vi med AS tydligen ägnar oss åt är misskommunikation. Det borde ge en fingervisning om vad som hänt här.
Och nej, det som rdos ägnar sig åt här ÄR INTE ETT PROV PÅ CIVILKURAGE!
Man trampar varken på en som redan ligger ner eller någon som nästan gör det.
OBS! Jag är på ingens och allas sida.