Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 34  Nästa
Trubbel på sektforumet 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
JJ- skrev:
Mer problem på Aspergerforum. Den här gången handlar det om outning och anonymitet.

Problem? Popcorntime och glädje ju! Sex, droger, porr, Aspergerstalkers, tallande på pattar (om än endast i fantasin), enträgna parningsläten :07: .


21 maj 2012, 16:50
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Äh, porrstjärnetråden försvann ju innan jag han kolla :cry:


21 maj 2012, 17:04
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Vad, är det FBs flottsbrokort det är fråga om?

Porrstjärna? Jag vet en från aspergerforum som är det, ja. Men hon har nog inte varit aktiv på forumet på länge?


21 maj 2012, 17:07
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Vet inte, jag såg bara rubriken "porrstjärna på forumet" eller liknande, sen var den borta :01:


21 maj 2012, 17:11
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Ah, mer bråk! Jag myser.

http://www.aspergerforum.se/olika-regler-for-olika-medlemmar-t25572-48.html


23 maj 2012, 13:52
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Zombie vill så väl men ändå blir det så fel. Det är svårt det där med psykopater, hur många vittnesmål man än hör om deras ondska kan man inte förstå att det är sant förrän man själv utsatts.


23 maj 2012, 14:04
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Om jag nu ska ta risken att uttala mig som privatperson fast jag har en moderatorsroll att sköta här:

Det här har vi tröskat förr (innan jag blev moderator) och jag tror du vet vad jag tycker. Jag har ingen möjlighet att bedöma vad som har försiggått i övrigt, men att vifta med yxa mot annan person är hot om grovt fysiskt våld – faktiskt dödligt våld – oavsett om man själv vet att man inte tänker hugga personen med den, och en sådan sak måste vara tabu i ett samhälle. Take it or leave it.


23 maj 2012, 14:14
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Ah, javisst. Fast jag har inte viftat med yxan mot en person, det hotfulla bestod enligt rätten i själva gärningen att medelst yxa forcera dörren. Jag hade kunnat fortsätta yxa mig igenom även nästa dörr men avstod och försökte tala civiliserat, vilket jag även försökte före den första yxningen under en månads tid. Mitt hot bedömdes inte som grovt. Jag blev sen dömd för hot ytterligare en gång för mitt sanningssägande på nätet, men den domen preciserar inte i vad hotet bestod så jag vet fortfarande inte det.

EDIT: Resonemanget att valet av dörröppnare avgör huruvida det är hot antyder att jag kommit avsevärt lindrigare undan om jag använt en sten för att öppna dörren. "Den" har förövrigt slagit och yttryckligen dödshotat mig. Jag har inte gjort någotdera mot den.


23 maj 2012, 14:18
Moderator
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Okej, det är möjligt att de drog tillbaka det "grova" i domen. Ber om ursäkt i så fall. Resten har jag ingen möjlighet att bedöma, som sagt. (Vilket för eventuella nytillkomna läsare inte betyder att jag tror Yetin ljuger, men väl att parter i en konflikt kan se samma sak väldigt olika, kan se varandra väldigt olika, och att dessutom allas våra minnen rent generellt funkar sämre än vi tror.)


23 maj 2012, 14:42
Medlem
Inlägg Re: Trubbel på sektforumet
Ett annat problem är att det inte finns några vittnen på det som Yetin utsatts för - eller finns det det? Det är ju dock så psykopater jobbar.


23 maj 2012, 14:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 331 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 34  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron