Ny tråd Svara på tråd  [ 18 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Kognitionssimulatorn 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Kognitionssimulatorn
He he, det kan man ju undra. Jag bidde liksom alldeles molnig i skallen av att titta på den där sekvensen. Men det förklarar förstås varför de andra skrattade så när kartan dök upp i synfältet.


3 januari 2014, 15:21
Medlem
Inlägg Re: Kognitionssimulatorn
Av någon anledning buggar det tydligen extra mycket för just mig, så jag kan inte testa simulatorn förutom om jag kör helt utan filter. :(


3 januari 2014, 15:35
Moderator
Inlägg Re: Kognitionssimulatorn
Det var ju typiskt. Nåja, SÅ bra var den inte.


3 januari 2014, 15:41
Medlem
Inlägg Re: Kognitionssimulatorn
Incognita skrev:
SÅ bra var den inte.


Surt, sade räven by proxy? :04:


3 januari 2014, 16:33
Moderator
Inlägg Re: Kognitionssimulatorn
*fniss*


3 januari 2014, 16:38
Medlem
Inlägg Re: Kognitionssimulatorn
Det känns viktigt att särskilt en sådan här applikation är buggfri, eftersom den torde kunna bidra till ökad förståelse för vad olika diagnoser faktiskt innebär. Den borde användas ute i skolorna av barnen och på lärarhögskolorna etc, men då krävs det som sagt att den är buggfri.


5 januari 2014, 23:49
Moderator
Inlägg Re: Kognitionssimulatorn
Först ska det gå, sedan ska det gå snart, sedan ska det gå efter motsvarande en mahlersymfoni, sedan "Insticksfilsfel". Hade en helvetes djävla massa strul med den förut också, för åratal sedan, i både Windoze och Mac. Och tyckte inte den var vidare bra heller, ens som utsnitt av hur det kan vara med risk att folk tror att exakt såhär är det för alla med tillståndet ifråga. Blek. Men visst ska de ha beröm för att de försökte.

Utflygande klänningsprickar eller att man kunde "genomföra aktiviteter "kan jag dock inte erinra mig, så kanske de har lagt till saker.


6 januari 2014, 00:56
Moderator
Inlägg Re: Kognitionssimulatorn
Nu tycks det funka, men den överhettar datorn. Kanske den gör med andras också? Får kolla nån gång när jag har färre flikar öppna så att fläktens maxvarv räcker till…


6 januari 2014, 01:20
Ny tråd Svara på tråd  [ 18 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2


Som gäst saknar du privilegier.

cron