Jag har sparat en flaska som innehållit skotsk ljungöl. Räknas det? Den är ganska elegant som blomvas.
6 oktober 2011, 01:24
treeman
Inaktiv
Re: Nån som samlar på ölburkar?
Incognita skrev:
Tips: Melonskal är ett "no no". Om man vill slippa flugorna vill säga.
De 4-5 stycken småttingar jag har nu, flugor, de härstammar från 3 päron jag råkade glömma på diskbänken nåt timme för länge.
Dock vet jag att de kommer få träffa sin skapare inom den närmaste tiden. Han "gud".
6 oktober 2011, 01:25
Incognita
Moderator
Ja, antingen det eller så kommer du att få träffa några hundra av deras barnbarnsbarn inom den närmaste framtiden. Vilket tekniskt nästan blir detsamma som att de får träffa sin skapare...
Men chansen finns ju att de drunknar i några av alla dina ölburkar.
6 oktober 2011, 01:30
treeman
Inaktiv
Incognita skrev:
Ja, antingen det eller så kommer du att få träffa några hundra av deras barnbarnsbarn inom den närmaste framtiden. Vilket tekniskt nästan blir detsamma som att de får träffa sin skapare...
Men chansen finns ju att de drunknar i några av alla dina ölburkar.
Haha.
Får dom bebbor så blir det krig. Dammsugare är perfekt att använda som sugredskap mot "såna".
6 oktober 2011, 01:32
Ufo
Medlem
treeman skrev:
Får dom bebbor så blir det krig. Dammsugare är perfekt att använda som sugredskap mot "såna".
Jag brukar ställa en skål med svag saft(sockermodell) och ett par droppar diskmedel. Det brukar samlas snabbt på botten. (Hoppas att de är lyckliga där)
6 oktober 2011, 01:45
treeman
Inaktiv
Ufo skrev:
treeman skrev:
Jag brukar ställa en skål med svag saft(sockermodell) och ett par droppar diskmedel. Det brukar samlas snabbt på botten. (Hoppas att de är lyckliga där)