Re: Trubbel på sektforumet
Du är en riktig tomte, vet du det?
Sluta intrigera era helveten!
Nu menar jag alla utom Heliora som istället används som någon sorts slagträ i det hela.
Heliora:
Såg ditt senaste inlägg nu. Ja, jag skulle kanske reagera likadant. Men det jag läste i den tråden var inte riktad mot en specifik person eller på något sätt pekade ut dig eller någon annan som varande...någonting alls. Tvärtom var det väldigt neutrala tongångar som jag kommer ihåg det.
Den som framstod i värst dager, skulle jag vilja påstå, var trådskaparen själv och det var nog även trådskaparens avsikt att så skulle vara.
Jag har svårt att se förtalet i det som skrevs. Ett avsiktligt och ondskefullt förtal var det inte fråga om. Eventuellt ett oavsiktligt eller på något bakvänt sätt ett självdestruktivt sådant av trådskaparen i avsikt att förtala sig själv.
Jag har ju träffat dig. Inte är du det minsta av något av det som kan tolkas som negativt som skrevs i tråden! Det vet väl alla som läst och kopplat till dig eller som kopplar nu, i och med detta.
Tänker man ett varv längre så handlar det
enbart om trådskaparens hjärnspöken och det är så jag läste den tråden från första början.