Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 
Koppla ihop facebook med en godisautomat! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Koppla ihop facebook med en godisautomat!
http://www.dn.se/ekonomi/hon-kopplade-ihop-internet-med-godisautomat/

DN skrev:
Ellen Sundh ville ha en fysisk belöning i samband med tummen upp på Facebook. Då hackade hon en godisautomat.


9 juli 2014, 14:18
Medlem
Inlägg Re: Koppla ihop facebook med en godisautomat!
Vad skulle ni vilja koppla ihop med en godisautomat (eller motsvarande)? Jag kan tänka mig att få den hopkopplad med blickar av uppskattning och gärna med mängden godis direkt propertionell till hur attraktiv (enligt programmerbar definition) jag finner blickkasterskan/kastaren.


25 augusti 2015, 18:55
Medlem
Inlägg Re: Koppla ihop facebook med en godisautomat!
Bild


25 augusti 2015, 19:42
Moderator
Inlägg Re: Koppla ihop facebook med en godisautomat!
Varje ruta jag lyckas få ifylld på reseräkningarna och andra skittråkiga blanketter på jobbet och hemma. Fast jag tål inte godis, faktiskt inte en enda sort vad jag kan komma på... Kan man inte direktkoppla det till lämpliga hormoner/signalsubstanser istället? Stimulera lustcentrum i hjärnan? Skicka in lite enzymer som bryter ner gifter i kroppen?


3 september 2015, 16:43
Medlem
Inlägg Re: Koppla ihop facebook med en godisautomat!
Incognita skrev:
Varje ruta jag lyckas få ifylld på reseräkningarna och andra skittråkiga blanketter på jobbet och hemma. Fast jag tål inte godis, faktiskt inte en enda sort vad jag kan komma på... Kan man inte direktkoppla det till lämpliga hormoner/signalsubstanser istället? Stimulera lustcentrum i hjärnan? Skicka in lite enzymer som bryter ner gifter i kroppen?


Ja, vad en "godisautomat" faktiskt innebär är öppet för tolkning.


3 september 2015, 20:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 5 inlägg ] 


Som gäst saknar du privilegier.