Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Subventioner till djurplågerinäringen
Författare |
Meddelande |
Yetin
Medlem
|
Subventioner till djurplågerinäringen
Grisnäringen är inte ekonomiskt bärkraftig så nu ska den subventioneras, så vi inte förlorar en så stor och viktig källa till lidande, onyttig mat samt ineffektivt utnyttjande av jordbruksmark, vatten och energi. http://www.alliansfrittsverige.nu/2011/09/riktat-stod-till-grisindustrin.htmlEfter revolutionen är det Erlandsson som ska bli bacon och matas till grisarna. Tråden flyttades hit på egen begäran. /Mod. S
|
9 september 2011, 11:37 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Re: Subventioner till djurplågerinäringen
Får människoslakten subventioner då? Blir den human?
|
9 september 2011, 14:19 |
|
|
Guldhamster
Medlem
|
Jag brukar fantisera om att efter en ultranationalistisk revolution, om jag inte själv var Sveriges Ultra Hitler-Khadaffi-Führer leda ett utrensningsförband jag skulle kalla "Vita Vargarna", ett namn jag tagit från Suikoden 2 där det är namnet på massmördaren Luca Blights personliga garde, som skulle söka upp moderater, sossar, alltför sverigedemokratiska sverigedemokrater, alltför aryanistiska nazister, alltför semitiska judar, populister, bloggare, entreprenörer, kommunanställda, lärare, stureplanskändisar, skådespelare etc och avrätta dem.
Skulle inte vara någon norgetöntfaktor på det hela med marinkårsuniformer och dödskallar utan bara enkla grå uniformer utan dekorationer. Skulle inte heller rekrytera nitiska "välgörare" utan tvättäkta hatgalningar och Rambotyper. Ungefär som de lägre skikten inom SS, de som fick uppdragen i Vitryssland och Polen och gick långt utanför sina befogenheter. Som hämtat ur scener från "Pianisten".
|
9 september 2011, 18:13 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Tja, enligt grisindustrins standard var väl Josef Mengele hyfsat human...
|
9 september 2011, 18:42 |
|
|
Yetin
Medlem
|
| | | | Guldhamster skrev: moderater, sossar, alltför sverigedemokratiska sverigedemokrater, alltför aryanistiska nazister, alltför semitiska judar, populister, bloggare, entreprenörer, kommunanställda, lärare, stureplanskändisar, skådespelare etc och avrätta dem. | | | | |
En ganska heltäckande lista över landets befolkning
|
9 september 2011, 18:45 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Svinigt! Och grymt (i ordets negativa bemärkelse)!
|
9 september 2011, 23:21 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Ja, är det inte fest för sig själva och sina kompisar de har vunnit sina anhängare på? Säger en del också att man så lätt kan få och behålla anhängare på sådant — igen, efter några generationers uppehåll.
Och vem trodde de skulle vara mindre grymma mot andra djur än mot människor? Retorisk fråga för all del, djurskydd har ju alltid varit inne bland många som inte bryr sig om människor — med åtföljande motreaktioner åt andra ytterligheten...
|
10 september 2011, 00:28 |
|
|
Axolotl
Medlem
|
| | | | Guldhamster skrev: Jag brukar fantisera om att efter en ultranationalistisk revolution, om jag inte själv var Sveriges Ultra Hitler-Khadaffi-Führer leda ett utrensningsförband jag skulle kalla "Vita Vargarna", ett namn jag tagit från Suikoden 2 där det är namnet på massmördaren Luca Blights personliga garde, som skulle söka upp moderater, sossar, alltför sverigedemokratiska sverigedemokrater, alltför aryanistiska nazister, alltför semitiska judar, populister, bloggare, entreprenörer, kommunanställda, lärare, stureplanskändisar, skådespelare etc och avrätta dem.
Skulle inte vara någon norgetöntfaktor på det hela med marinkårsuniformer och dödskallar utan bara enkla grå uniformer utan dekorationer. Skulle inte heller rekrytera nitiska "välgörare" utan tvättäkta hatgalningar och Rambotyper. Ungefär som de lägre skikten inom SS, de som fick uppdragen i Vitryssland och Polen och gick långt utanför sina befogenheter. Som hämtat ur scener från "Pianisten". | | | | |
Jag tror att du är mera åt Pol Pot hållet än Hitler tyvärr.
|
11 september 2011, 00:55 |
|
|
Guldhamster
Medlem
|
Jag tror jag är en blandning.
|
11 september 2011, 01:55 |
|
|
Axolotl
Medlem
|
Jag är inte riktigt säker om den här diskussionen egentligen är särskilt relaterad till vad TS försöker diskutera?
|
11 september 2011, 02:14 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|