Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
Kannibalism i expressen 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Kannibalism i expressen
http://gt.expressen.se/nyheter/1.2213393/han-skyller-pa-medicinen
Citera:
"Över en extrem tabugräns"
Kannibalism är mycket ovanligt i Sverige.
- Man går över en extrem tabugräns. För att göra det krävs en avsevärd brist på social kompetens. Den ses vid psykossjukdomar och svåra autismspektrumstörningar, säger Sten Levander, professor emeritus i allmän- och rättspsykiatri.
Yessssssss låt mig få tillreda en festmåltid åt oss med Sten Levander som huvudrätt.
Så tar vi expressens Ansvariga utgivare: Thomas Mattsson till efterrätt.

Vilka tänker komma på middagen?
***Slipar jaktkniven***

15 november 2010, 16:43
Medlem
Inlägg Re: Kannibalism i expressen
Stackars inblandade människor, inklusive gärningsmannen. Och megakorkade Sten Levander, han förstår väl själv att man inte bör vända sig till Expressen någonsin?

15 november 2010, 17:30
Medlem
Läser man mer på Flashback om fallet (som jag gjorde igår), så får man en annan uppfattning av båda två. Mordoffret verkar ha varit en tvättäkta psykopat av värsta sort. Hon har tydligen skuldsatt sina egna barn med flera 100.000 :-, antagligen för att finansera sitt egna vidlyftiga leverne.

15 november 2010, 19:59
Medlem
Efter att ha läst själva artikeln i Expressen så kan jag bara instämma med Ufo. Dags att slipa jaktknivarna. :mrgreen:

15 november 2010, 20:06
Medlem
jag har indianutrustning hemma, om någon har ett öppet kranium kan vi festa likt tribalmen

15 november 2010, 21:49
Medlem
Vad är det för indianutrustning du har?

17 november 2010, 23:31
Medlem
Spjut, fjädrar och någon musik-grej. Kommer inte håg vad det heter, men skakar man så rasslar det.

18 november 2010, 22:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.